Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 20:12   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg liker godt fredsliljer. Har en stående i en fin krukke på skjenken og syns det gjør seg. Den sier veldig tydelig ifra når den vil ha vann, så den er sånn sett veldig lettstelt. Har hatt den i årevis.
(Bilde fra google)

Har et par grønne planter som jeg arvet etter mamma (som døde for 6 år siden) og de lever i beste velgående fortsatt. Aner ikke hva de heter og tror ikke de er helt det du er ute etter, de står her av sentimentale årsaker.

Plantene mine blir egentlig nesten neglisjert til tider, men de holder seg like fine. Hadde en palmesak som var 20 cm når jeg fikk den, måtte til slutt kaste den ifjor når den var 2,5 meter høy. (Og så fryktelig uproporsjonert ut.) Har plantene mine så lenge at det blir vanskelig å kvitte seg med de til slutt, noen av de har jeg jo hatt lengre enn barna mine.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat