Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-09, 22:48   #39
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

mann må levere de 3 dager i uka da jeg er i praksis. Jeg kjører før bhg åpner . om jeg er i praksis mandag og onsdag så er jeg ferdig kl 15. noen gang før. og er det bra føre er jeg i bhg rundt 16.Så har han ikke hentet de henter han de,eller jeg drar hjem å begynner med middag mens han henter. vi må forbi bhg for å komme hjem . så er ikke noe omvei
Mann jobber 8 til 16

De 2 dagene jeg har studiedag tar ofte mann de med seg når han drar litt før8. For at jeg skal slippe å kjøre ned til bhg og så hjem. Spes de dagene jeg faktisk må skrive på oppgavene. sånn som i dag og i morgen for at den skal inn i morgen kl 23.
Men ofte om jeg ikke har storm skrivedager så leverer jeg de sent

Snoopy må være i bhg før kl 9.30 og turbo kl 10. De går i samme bhg men på hver sin avdeling.