Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 08:25   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstern harddisk?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Skal den være så liten at du kan ta den med deg? Jeg har en WD Passport og tar den med meg på besøk til familie for utveksling av bilder, filmer og tv-serier og slikt. Den er kjempeliten, omtrent som en lommebok.

Denne har jeg også, men i råååsa. Selvsagt. Var det noen som trodde noe annet?

Som Esme sier er den kjempeliten (ha ha, kjempe liten lissom) og så er det fint at den strømføres gjennom USBen så slipper man å slepe på strømkabelen også. (Jeg har en lekker LaCie Porsche-design-sak også, men bruker den aldri nettopp fordi strømkabelen aldri ligger der den skal...)

Passporten kommer i mange fiiiine farger visstnok!

(Og der så jeg at Nebbia allerede hadde skrevet om strømgreiene.)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat