Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 08:33   #77
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Vi deler på det, noe vi alltid har gjort. Nå har vi en bytteavtale med naboen, sånn at vi ikke leverer/henter mer enn tre ganger i uka. Da leverer jeg alltid på mandager, mannen leverer tirsdag og torsdag, jeg henter. Foreldrene mine bytter på å hente på mandager (de har tilbudt seg, fordi de syns det er hyggelig.) Fra høsten av kommer vi til å gjøre det litt annerledes. Da leverer jeg mandager, leverer og henter onsdag og fredag, mens mannen leverer og henter tirsdag og torsdag. Siden han har hjemmekontor to dager og én times pendlevei tre dager så er det den beste måten å gi barna korte dager. Alternativt kommer han til å levere hver dag, sånn at jeg kan være på jobb klokken 07 og dermed kan hente allerede klokken 1515. Da slipper Snupp og Mini unna med en barnehagedag som varer fra 08 til 1515, noe jeg syns er mer enn nok for en ettåring.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat