Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 09:13   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal slutte å være her i arbeidstida

Da har jeg bedt It-avdelinga fikse så jeg ikke kommer inn på FP i arbeidstida. Jeg bruker rett og slett for mye tid her inne og klarer ikke la vær å se innom med jevne mellomrom.
Enten har jeg for lite å gjøre, siden jeg har tid til å være innom her flere ganger for dagen, eller så bruker jeg i hvertfall fryktelig lang tid på den jobben jeg gjør.

Så jeg regner med at iløpet av dagen er jobb-pc'en stengt for å gå inn hit.

Så hvis dere i fremtiden kan ta alle morsomme og interessante diskusjoner/fjaserier på kveldstid hadde jeg vært evig takknemlig.