Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 10:50   #7
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Interiøravgjørelser, i fellesskap?

Kort versjon: Jeg bestemmer.

Litt mer utfyllende: Vi avgjør naturligvis slike ting i fellesskap, men siden jeg er mest vrang og har vesentlig mer snever smak, vil det stor sett være mitt veto som får effekt. Det tok f.eks ganske lang tid før vi fant gardiner jeg kunne godta, og det etter at jeg, etter flere år, gikk med på at det kunne være greit å ha gardiner i det hele tatt (De ble fine til slutt ). Jeg kunne vel forresten kanskje finne på å kjøpe interiørting uten å spørre også, så vidt jeg kan huske er det stort sett bare meg som innimellom kjøper gaver som skal stå fremme (vaser og slikt). Det er nok større risiko forbundet med å kjøpe sånt til meg uten at jeg har godkjent det på forhånd.

Ben "kresen og vanskelig" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat