Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 13:26   #90
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Anneg, her.

og når mannens tankegang går i JOBB og overtid.. så faller det seg bare for at jeg må hente og levere.. har jo ikke noe i mot det, men...

kanskje jeg skal gjøre som gubben.. ringe 5min før kl15 og si; nei jeg kan ikke hente, for det er overtid (men det blir jo også teit, for jeg vil jo at ungene skal ha kortest tid i bhg)

Er ikke det viktig for mannen din også at ungene får kortest mulig tid i barnehagen?

Det blir lettere for han å "sluntre unna" når du er så samvittigetsfull. Kanskje gjør du deg selv, mannen, forholdet deres og barna en bjørnetjenteste? Jeg regner ikke med at dette akkurat gir et løft til dine følelser for han, han er ikke nødvendigvis et godt forbilde for barna når han er fraværende på noe så viktig... og til syvende og sist kan dette gå ut over han selv.

Jeg må lege til at mine kommentarer her gjelder HI og hennes situasjon (hun gir uttrykk for å ikke være superfornøyd med siutasjonen). Jeg skjønner at en del par gjør valg som begge er enige om feks i forhold til pendeling eller annet.