Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-09, 19:34   #134
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Jeg leverer og henter hver dag. Jeg begynner på jobb 7.30 og leverer i barnehagen presis 7.30, kommer dermed for seint på jobb hver dag, jobber til 15.30 og henter i barnehagen og sfo på vei hjem. Gubben har fleksitid og sender gutta på skolen kl 8, før han går selv en stund etter. Han jobber ofte sent og går hjem så han er hjemme i 17.30 tida. Han går til jobb hver dag, 40 minutter hver vei og det ville ta han nesten en time om han skulle gå innom barnehagen på vei hjem. Dersom han har bilen en skjelden gang både leverer og henter han.
Den dagen gutta er store nok til å komme seg ut av huset på egenhånd, uten å sloss og med riktig tøy, håper jeg han kan ta sin del av leveringen sånn at jeg av og til kan rekke jobb.

Sist redigert av Susse : 23-01-09 kl 19:53.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat