Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 10:26   #9
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg kan ikke svare for glitter, og jeg er ikke en som står bak gardina og speider etter skumlinger heller, men jeg synes det er unødvendig å sende barnet alene til barnehagen. Jeg synes også det vitner om latskap. :ærlig: Jeg følger, gir og får beskjeder fra barnehagen, henger opp sekken og minner henne om å legge matboksen i kjøleskapet. Videre får jeg høre hva planen for dagen er, samtidig som det klemmes og vinkes. Jeg tror at sannsynligheten for at noe skal skje hvis barnet går alene er forsvinnende liten, men jeg liker likevel å slippe bekymringer jeg slettes ikke behøver å ha.

Ja, men det er deg, og klemmer og vinker kan man ta hjemme, og planer og prat og sjekk av klær kan man ta ved henting. Så i bunn og grunn er det selvfølgelig opp til enhver hva man føler seg komfortabel med, men jeg reagerer ikke på at noen bor sånn til at dette er trygt og at barnet selv synes det er ok. Jeg ser på mine to, eldste har alltid vokst på sånt som å mestre ting alene, mens hun minste har ikke det samme behovet i samme alder.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat