Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 11:33   #21
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pynting av bord til konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Kjempefint bord, Nelle! Så artig at dere hadde heklebrikker på hver kuvert. Det ble skikkelig stilig

Takk for svar også. Det var nok stråene jeg mente tror jeg. Greide ikke helt¨å se om det var blomster eller ei

Takk for det. Bordet skulle egentlig være noe enklere men det tok litt av kan man si. Ang heklebrikkene så er det tallerkendempere som du ser ligger oppå dekketallerknene.
Vi hadde koldtbord så fatene som maten skulle være oppå var plassert ved koldtbordet.

Tove: Likte godt bordet ditt.
Cilen: Skikkelig tøft. Nå ble jeg inspirert til bordet jeg skal dekke til mannens runddag til sommeren. Jeg er svært glad i hvitt og sort og dekker mye bord med de fargene også her hjemme. Nyttårsbordet er ofte dekket i de fargene.

Jessica: Å dekke et pent bord trenger ikke koste så mye og ofte er det enkleste det peneste. Jeg synes nok at i en konfirmasjon så hører det med å ha blomster og da nevner jeg Hortensia igjen. I en Hortensia i potte så får du flere blomster. En og en i en liten glass bolle utgjør en vakker dekorasjon.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat