Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 17:12   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Kjøleskap, Side-by-side eller vanlig?

Vi bygger hus for tiden, og nå er det kjøkkenplanlegging som står for tur.

Vi lurte lenge på å ha kjøleskuffer på kjøkkenet, men har kommet fram til at det nok ikke er så praktisk å ha de dagene jeg er dårlig i ryggen, og har problemer med å bøye meg. Derfor har vi bestemt oss for kjøleskap i stedet. Jeg har veldig lyst på kjøleskap med isbit- og vanndispenser. Har sett på side-by-side skap, men har også sett at det finnes vanlige kjøleskap med vanndispenser, og fryseskap med isbitdispenser. Hva er mest praktisk av dette?

Velger vi side-by-side får vi litt mer benkeplass, men mendre kjøl og frys. Dette trenger ikke være noe problem, siden vi allerede har et fryseskap som vi skal sette inn på en bod i forbindelse med kjøkkenet. Der kan vi også kjøpe et ekstra kjøleskap og sette inn, hvis vi trenger mer kjøleplass.

Er det noe merke som er bedre enn andre? Antibakterielt belegg, er det viktig? Finnes det kjøleskap med isbitdispenser der man fyller vann på selv, sånn at man slipper vanntilkobling på skapet og dermed reduserer faren for vannlekasje? Det er hovedsaklig isbitdispenseren som er viktig for meg. Vanndispenseren er bare en fin bous.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat