Tråd: Naboen min
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-09, 19:44   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naboen min

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Så heldig du er med en sånn nabo. Jeg ønsker meg naboer jeg kunne dullet litt med. Liker å være snill med andre, men mine naboer har pigger og vel så det. De liker ikke naboer for å si det sånn.

Kjipt ! Her hjelper vi hverandre med det meste. Om sommeren passer vi hus og postkasser. Om høsten hjelper vi med raking og eplepressing og nå måking. Bor både gamle og unge rundt her og alle er like hyggelige og hjelpsomme.
Toppen av kransekaka var vel i høst da jeg var kommet hjem etter sykehusopphold og var kjempedårlig. Da raket min høygravide nabo/venninne og hennes 15 åring hagen vår (1 mål) om kvelden kom attpå til dama på døra med to nybakte brød. http://www.foreldreportalen.no/forum/blog.php?b=4225

Vi har heldigvis fått gjort litt i gjengjeld til alle våre fire fine nabofamilier vi også. Bakst ved sykdom,pass av hus/katter/postkasser og ikke minst barnepass, og lån av diverse matlagningsremedier i knipa.