Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 19:28   #19
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bokklubben igjen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hva sliter de med hos Bokklubben for tiden? Det har jo vært tråder om det før her, utrolig mye tull rundt hovedbøker, utsending og det ene med det andre.

Nå hadde jeg bestilt en utedress på salg og med bonuskroner og joda: Henter pakken idag, på giroen står det "dress størrelse 110" (som bestilt) og inni pakke ligger en fleecedress størrelse 130?
Jeg gir opp. Jeg gidder ikke returnere og styre, jeg tror jeg drar innom dem med den. Noen som har prøvd å dra innom Nydalen og bytte? Er det bare å komme og få med seg noe nytt i åpningstiden?

Jeg er nå bare medlem i Bokklubbens Barn for jeg synes det kommer bra bøker, men nå vurderer jeg alvorlig å melde meg ut.

Jøss - akkurat det samme skjedde her. Jeg bestilte blå parkdress 110 og fikk blå fleecedress 130. Damen på telefonen hos Bokklubben beklaget veldig, og to dager seinere fikk jeg returlapp og slikt til å returnere dressen. Nå venter jeg bare på parkdressen.