Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-09, 22:00   #8
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do? FB

...ja, men jeg tenker at det er temmelig uhøflig,da.

Først spørre om hun vil være "vennen min" , få til svar at det vil hun, for så umiddelbart slette henne!

Siden vi har noen felles bekjente, så mener hun kanskje at hun kjenner meg, selv om jeg ikke synes at jeg kjenner henne. Kanskje hun husker meg bedre enn jeg husker henne?

Nå er ikke poenget å stresse så veldig med dette.
Men man vil jo veldig gjerne være sånn passelig høflig om ikke annet.

(..men det aner meg at FB-høflighet er litt mindre høflig enn alminnelig høflighet? )