Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 10:12   #20
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vaksinering av barn ...

Jeg er også av typen som syns det er tullete at man ikke vaksinerer barna sine med godt utprøvde vaksiner. (Og Snupp er tilleggsvaksinert med Prevenar.) Har man friske barn så bør man anse det som en samfunnsplikt å vaksinere slik at de barna som av medisinske årsaker ikke kan vaksineres får den beskyttelsen det er å leve i et samfunn hvor sykdomsepedemier ikke oppstår nettopp fordi så mange er vaksinerete.

Når det er sagt så kommer jeg ikke til å tilby eller tillate barna mine å delta i utprøvingen av nye vaksiner, selv om jeg selv har deltatt i frivillig (dvs. vaksine som tilbud, ikke anbefaling) vaksinasjon av russekull mot hjernehinnebetennelse.

Farmor var en slik som ikke vaksinerte fordi det var skummelt (og det var jo en periode det faktisk var skummelt å bli Polio-vaksinert, fordi det ble vaksinert med levende poliovirus.) Det varte helt til en gutt i nabolaget, som ikke var vaksinert, fikk Polio. Da ble pappa umiddelbart vaksinert med alt som ble tilbudt av vaksiner.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat