Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-09, 12:00   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Har svigerfamilien plikt til å gi svigerbarn like mye gaver/oppmerksomhe

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Til jul og bursdager; forventer dere at svigermor eller svigerbestemor gir deg like stor gave som mannen din får? Forventer dere at hele hans familie husker bursdagen din, og blir like glad for å se deg som å se ham?

Hva jeg forventer og regner med har vel mer med hva vi har fått tidligere å gjøre. Etter snart 13 år sammen så vet vi hva som kommer. Vi får "ca. lik-verdi-ting" eller fellesting til jul fra mine foreldre, min mormor, hans mor og hans mormor, og felles penger fra hans far og besteforeldre.

Jeg får bursdagsgave fra hans mor og hans mormor. Han får bursdagsgave fra mine foreldre.

Vi har sagt i fra at mange i familien trenger bare å gi til barna.

Jeg antar også at våre foreldre i hovedsak ønsker å se barnebarna, og deretter kommer egne barn, og så svigerbarn. Hvis man skal rangere. Det virker jo veldig naturlig, og jeg antar jeg også vil være nærest knyttet til mine egne barn også i framtida, foran deres utkårede.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat