Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 21:39   #14
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med tips om lidenskapelig romantiske gaver?

Opprinnelig lagt inn av Persephone, her.

I håp om at mannen ikke leser her inne kan jeg jo si hva jeg skal gi min mann i år.
Siden vi ikke har så all verden med penger har jeg planer om å gi han følgende:
Jeg fikk et gavekort fra kondomeriet hos mamma, så jeg skal dit å kjøpe noe sexy undertøy og litt lekesaker.
Så etter gutten har lagt seg skal jeg skifte til det be mammen trykke på play og sette seg i sofaen. Så skal jeg kjøre et erotisk strippe nummer for han.
For så å ta av han klærne, geleide han på baded hvor jeg såper han inn og masserer han med diverse napp og sug!
Etterfulgt av himmelsk nytelse.. *krem*

Det burde gjøre susen!

Føl deg fri til å variere den på din måte!

P.S. det må jo være sagt at jeg unnlater å fortelle div intime detaljer jeg skal gjøre!

Selv om moren din er sporty nok til å gi deg et gavekort fra kondomeriet, antar jeg at det jeg har uthevet i rødt er en skrivefeil... Hvis ikke må jeg si du og moren din har et usedvanlig åpent forhold

Ellers, lykke til - du har en heldig mann

Mvh
Billa