Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-06, 22:22   #13
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marits julemusikkquiz

1. Driving Home for Christmas, Chris Rea

2. Have Yourself a Merry Little Christmas, sunget av ALLE, finnes f.eks. på min Ella Fitzgerald-jule-cd.

3. En stjerne skinner i natt, eller hva den heter. Oslo Gospel Choir?

4. Fairytale of New York, The Pogues med Kirsty MacColl

7. Merry X-mas (War is Over), John Lennon og Yoko Ono

9. Walking in a Winter-Wonderland, absolutt alle, f.eks. igjen Ella Fitzgerald

12. Julepresangen, Alf Prøysen

13. Julekveld på låven(?). Den er av Margrethe Munthe, tror jeg, og er utvilsomt sunget av hauger av norske artister, men kan ikke si jeg forbinder den med noen bestemt.

14. Let It Snow, Let It Snow, Let It Snow, igjen alle, igjen på Ella Fitzgerald-cd-en min.

15. Do They Know It's Christmas, Band Aid

16. Blue Christmas, Elvis Presley?

17. Christmas Song, sunget av alt som kan krype og gå. Fin med Nat King Cole, f.eks.

18. Heter den Sleigh Ride, mon tro? Også sunget av ALLE. Tror den også er på Ella-cd-en. :kreativ:

19. Julekveld i skogen

20. All I Want for Christmas is You

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat