Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 11:38   #12
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere fra Oslo, hvordan er det å bo på Galgeberg/Vålerenga?

Vålerenga er veldig hyggelig, og Galgeberg er veldig sentralt, og de ligger tett innpå hverandre, så bor man på Galgeberg har man kort vei til hyggelige områder, og bor man på Vålerenga er det kort vei til busser og t-bane. Vi bor på Tøyen, ganske nær Galgeberg, og det er midt i smørøyet, sånn kollektivtransportmessig. Tre minutter til T-banen, som bruker åtte minutter til Nydalen (der jeg jobber) - det er ikke mange som har kortere vei til arbeidet. Vi har bodd i området i tretten år og trives veldig godt, selv om ulempene Juste nevner såklart er til stede. Kriminalitet har vi ikke hatt problemer med, og ikke bråk heller i grunnen, men det kommer nok litt an på hvor heldig man er med naboene. Trafikkstøy og forurensning er det selvsagt.

Jeg har ikke lyst til å flytte ut av sentrum, men kunne veldig godt tenke meg å bo i en rolig gate på Vålerenga - det er bare litt mindre sentralt, og har mye hyggeligere uteområder.