Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 12:11   #84
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer du til avtalt tid?

Ser at jeg er ganske lik Kasia.

Jeg kommer som oftest før tiden til jobbavtaler og til avtaler på andres jobb (lege, tannlege etc). Om jeg skal hjem til noen synes jeg at jeg er presis om jeg kommer inntil et kvarter etter tiden. Da sitter de ikke og venter på meg, men har annet å gjøre på. Om jeg skal møte noen ute vil jeg anstrenge meg mer for å være presis eller sende melding om jeg kommer fem minutter for sent. Der er det mer irriterende å vente.

Hovedgrunnen til at jeg eventuelt kommer for sent er at jeg feilberegner hvor lang tid det tar å kjøre til et sted eller kjører feil. (Eller hva sier du, Mim?)

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat