Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 13:02   #100
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ha på lue inne på restaurant?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Man VET jo at rynker pannen over lue inne og hvite benklær etter september. Det er bare så lite viktig for meg å lære poden å ta hensyn til den typen vaner/skikker.

Jeg skjønner det, altså. Det med "ikke lue inne" tror jeg jo er stadig mindre relevant - jeg har bare så lite kontakt med gutter som er i den alderen at de går med lue inne at jeg ikke er vant til det eller har noen følelse av hvor vanlig det er. Men jeg synes det er greit å vite om vaner og skikker selv om man ikke bryr seg om å følge alle selv, for det kunne jo tenkes at man havnet i en situasjon der sånt faktisk spilte rolle (for eksempel i en eller annen jobbsammenheng), og da bør man være informert nok til at man selv kan velge om man skal følge "dannelsesreglene" eller ikke, tenker jeg.