Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-09, 20:01   #50
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vaksinering av barn ...

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg tror at dersom man vet lite om noe så er man lettere skeptisk. Jeg har ikke noe særlig peiling på organisk kjemi, og er rimelig hysterisk på slike ting.

Du har helt rett i at dette er et område jeg ikke vet særlig mye om, og det er helt sikkert medvirkende årsak til min skepsis.

Men samtidig må jeg si at vaksine-historie er noe av det som gjør meg skeptisk. Som meslinge-vaksinen. Eller de som fikk meningokokk-vaksine på 80-tallet eller 90-tallet eller når det nå var. Folk blir av og til syke av vaksiner, og til og med myndighetene erkjenner det - i ettertid.

Da blir det veldig naturlig å spørre, når de vaksinerte barn med en meslinge-vaksine i årevis (30 år eller noe) som enkelte barn ble alvorlig syke og varig skadde av - og dette innrømte de først etter at vaksinen var skiftet ut - hvordan skal man da stole på at vaksinene man får er trygge?

Hva som er verst og best av 1 og 5 vaksiner vet jeg strengt tatt ikke noe om, og kanskje er jeg i godt selskap der. Jeg tror at de fleste foreldre har lavt kunnskapsnivå om vaksiner (på linje med meg). Det vi vet er at vi ikke har noe valg. Vi kan ikke velge bort en vaksine, for da velger vi samtidig bort flere andre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat