Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-09, 12:38   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten, skadet fugl

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg mener det ikke som det mest lettvinte. At en fugl ligger med øynene igjen uten å være bevisstløs høres ut som den ikke har det bra.

Jeg aner ingenting om dette, altså, men en fugl kræsjet med vinduet mitt en gang (flink husmor med rene vinduer), og den brukte laaaaang tid på å komme seg. Jeg gikk ikke bort til den for jeg ville ikke uroe den, men jeg så den tydelig fra vinduet og den lå lenge med øynene igjen før den satt seg opp og etter en times tid fløy av sted.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat