Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-09, 19:55   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det å flytte utenlands "dårlig gjort" overfor beste- og oldeforeldre?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg tenker vel isåfall omvendt, at det er dårlig gjort mot barna å frarøve dem besteforeldrene.

Likevel så synes jeg at alle skal få lov til å være ansvarlig for ens egne liv og egne avgjørelser og de færreste foreldre vil det verste for barna sine.

Enig.

Vi bor veldig nært alle besteforeldrene og ungene har hyppige og tette bånd til dem som bare blir sterkere med årene. Jeg føler faktisk at jeg vil frarøve dem noe bare ved å flytte lenger bort, selv om det ikke er langt...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat