Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 19:23   #8
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan løse dette? (julefeiring)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ordne julemat, passe på at barna har en fin julemorgen, reise på grava til faren min (på andre siden av byen), reise i kirken og så reise på graven til Sigurd? Og så ha ferdigvasket julehus og ferdig middag til kl 17?

Oi, dette hørtes mye ut, ja. Typisk mannfolk å komme med sånt etter at man har invitert (hadde akkurat en episode nylig - dog bare naboer på besøk en lørdagskveld, men menyen måtte endres... )

Sier som Kirsebær - kan noe av maten ordnes på forhånd? Spiser dere ribbe feks julaften kan denne langtidsstekes i timesvis og man trenger nesten ikke passe på. Julepølse og medisterkaker legges inn mot slutten. Rødkål/surkål finnes ferdig i butikken, poteter kan evt skrelles på morgenen og la ligge i vann,osv.
Kan dere evt få et firma til å vaske for dere siden dere jobber så mye før jul?
Du har ingen gode venner du kan be om litt hjelp?
Jeg synes iallefall at du skal ta deg tid til å gå på gravstedene - ellers vil dette sikkert surre i hodet hele julaften.

Sist redigert av Sue : 11-12-06 kl 19:26. Årsak: Bare ser at jeg var treg til å svare...
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat