Da avslutter jeg denne, og her kommer fasiten: 1: Diving home for christmas Chris Rea 2: Have yourself a merry little christmas Judy Garland 3: En stjerne skinner i natt Oslo gospel choir 4: Fairytale of New York The Pogues m/ Kirsty McCall 5: Spikke, sage, lime, banke Per Asplin 6: I saw mama kissing Santa Claus Reba McEntire 7: Happy xmas/ War is over John Lennon og Yoko Ono 8: Happy new year Abba 9: Winter Wonderland Jesse McCartney 10: Little Saint Nick The Beach Boys 11: Mistletoe and wine Cliff Richard 12: Julepresangen Alf Prøysen 13: Nissens Julekveld Høysøen og Fuglesang 14: Let it snow Vonda Shepard 15: Do they know its christmas Band Aid 16: Blue Christmas Elvis Presley 17: The Christmas song Nat King Cole 18: Sleigh Ride Ella Fitzgerald 19: Julekveld i skogen Rolf Just Nilsen 20: All I want for christmas is you Mariah Carey Der det er oppgitt andre artistnavn enn de jeg har oppgitt i fasiten, er det gitt poeng for disse. Vi er da i julehumør. Dette er sikkert den eneste musikkquizen der dere i pur juleånd, hadde fått poeng for å skrive at Billy Idol har sunget Julekveld i skogen. Men litt streng har jeg da vært, så dersom man har skrevet opp flere artister på en sang, så har man alikevel bare fått ett poeng for artist. Resultat: Divine: 34 Doxa: 28 Tinetoff: 27 Kaz: 23 Kiddo: 22 Skilpadda: 21 Amylin: 21 Fara: 21 Koma: 19 Glitterchick: 18 IOA: 17 Gratulerer så mye, til Divine.