Sv: Når er man tilgitt?
Nei, nei det var ikke Kanne. 
Ikke Rødprikken fra BenMurphy heller som jeg reagerte på. Å si fra om innlegget var heeeelt ok. Det passet ikke inn der i det hele tatt. Jeg dumma meg ut.
Men å sende en prikk i dag og si at det er synd på ungene mine som må vokse opp med mine holdninger til homofile (ikke korrekt sitert) og presisere at det er trist med sånne som meg syntes jeg ble litt i overkant.
Så - jeg ble kjempesur og fant ut at jeg vil til bunns i om det er jeg eller prikksender som er vrang her nå - derav denne tråden.
Nå har jeg forlengst roet meg helt ned, spist frokost osv, så nå er jeg mer en smule lattermild over eget temperament - og andres.
Det er en tå man skal være forsiktig å tråkke på tror jeg - og det er den hvor man hentyder at en annen forelder ikke er en god forelder.
Jeg har ikke noe problem med selve historien jeg fortalte sett alene heller. Men den ble utrolig dust i den tråden der. Rett og slett ufin.
Og mens jeg er igang så benytter jeg anledningen til å presisere at jeg er mindre enn vanlig homofob, i tilfelle det henger igjen et slikt inntrykk hos flere enn den sinna prikkeren. 
|