Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-09, 18:42   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Jeg ser at tråden min "Hvorfor dreper menn" kom til en uhyggelig stopp pga den tabloide overskriften. Greit nok.

Nå ønsker jeg å diskutere dette på generelt grunnlag, og ikke den tråden spesifikt, for det kommer stadig vekk slike tråder. Nå var det jeg, en erfaren bruker som hadde nerver nok til å starte en slik tråd, andre ganger er det ferskinger. Forumet er summen av brukerne sine og derfor ønsker jeg å klarlegge helt hvordan den enkelte ønsker å ha det her inne. Jeg skal ikke lage en undersøkelse, og godtar selvsagt det man evt. måtte komme frem til.

Skal det være slik at alle overskifter må "godkjennes" av Esme, torsk, aC og alle disse man er så redde for å si imot, for å i det hele tatt kunne ha en ordentlig diskusjon? Er det greit at potensielt gode diskusjoner ikke skal komme gjennom nåløyet fordi overskriften ikke er tilfredstillende? Og jada, man skal og bør tenke seg kraftig om før man sier noe, mene det man sier, men det kan faktisk hende at både tabloide overskrifter og overskrifter du aldri i verden kunne funnet på å starte er gjennomtenkte. Jeg synes det har gått for langt når man må finlese alle ordene, ta alt som kan oppstå av misnøye med i betrakningen, nærmest sensurere seg selv og alltid tillate at flisespikkingen skal komme foran diskuteringen.

Det er vel ingen tvil om hva jeg mener, og jeg har alltid vært for et korrekt språk og gjennomtenkte holdninger, men come on, dette blir for dumt, at man ikke skal tåle mangfoldet og en variasjon i overskrifter og innhold.

Hvis det ble for mye på en gang kan dere ta utgangspunkt i setningen jeg har uthevet.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat