Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-06, 22:40   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Herregud, jeg vet hvem pervoen er (rb.no)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

23-24 år?? Neeiii... det er vel litt mye i Norge vel? 21 år er maksimumsstraff, og det vil neppe noen få for å kaste kake på Kristin Halvorsen.

Strafferamme på 15 års fengsel...

Sitat:

Jeg hadde trodd at de kom til å legge ned høyere påstand. Sånn sett er jeg lettet. Men 45 dagers fengsel er likevel for mye, sier Waagaard til Nettavisen. Risikerte 15 års fengsel
24-åringen risikerte 15 års fengsel etter at han 18. oktober i fjor kastet kake på Halvorsen. 24-åringen er tiltalt for brudd på Straffelovens § 99: «for ved vold, trusler eller andre ulovliger midler å ha søkt i hindre et medlem av Statsrådet i sin virksomhet».
- Ingen hadde fortalt meg at det å kaste kake på finansministeren har en 15 års fengsel. Det synes jeg er helt høl i hue, sa han til Nettavisen under en pause i saken torsdag.

http://www.nettavisen.no/innenriks/article820783.ece

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat