Tråd: Gardasjøen
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 18:24   #5
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardasjøen

Kan anbefale Lazise, Cisano eller Bardolino ut fra egen erfaring, men det er sikkert fint andre steder også. Hørt mye bra om nordsiden av sjøen, men det er nok litt flere aktiviteter for barn i området jeg nevne først. Skal dere kjøre ned? Da kan jeg anbefale Camping Cisano som har bungalows i flere prisklasser til utleie. Cisano ligger ca. 14 km fra Pesciera, (jeg synes forøvrig Pesciera er så som så) og midt mellom Lazise og Bardolino, 3 km til hver landsby. Man kan gå langs lagoen, veldig fint mange steder! Kjempegode bussforbindelser til Verona, tar ca. en time. Verona er en fin og ren by, kjent for sin intakte arena med operaoppsetninger og Romeo og Julias balkong. Liksom. Masse å ta med ungene på rundt Lago di Garda; fornøyelsespark, badeland, filmstudios, safaripark. Alt i Lazise, Cisano og Bardolino er i gangavstand til sjøen.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat