Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 20:30   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husdyr vs Ikke husdyr?

Jeg elsker katter og er oppvokst med det, og vi hadde to katter, men mannen utviklet allergi så vi fikk omplassert dem. Savner dem veldig. Nå går han på noen allergitabletter som er mye bedre, han reagerer ikke i det hele tatt på katter (vi er ofte hos min mor, hun har 4 katter og det er hår overalt). Men vi kommer ikke til å skaffe oss katt igjen tror jeg, for vi ønsker å bla. ha muligheten til å reise på ferieturer når vi vil, uten å måtte ta hensyn til kattepass. Dessuten har jeg litt noia for kattehår. *oppvokst i et hjem der klesbørste var viktigere enn oksygen*

Hund er vi altfor late til å ha, dessuten er vi kattefolk. Selv om vi sikkert aldri kommer til å ha katt heller, av overnevnte grunner.