Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 20:40   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husdyr vs Ikke husdyr?

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Da vi anskaffet oss katt, var det fordi jeg er veldig glad i katter. Nå er det en veldig viktig faktor at datteren vår er blitt innmari glad i katten.
Kattens liv henger i en tynn tråd, siden at hun i det siste har begynt å tisse i vår datters seng. Jepp, et par ganger med lukket dør inn til kattetoalettet, og hun var i gang. :grøss:
Vi prøver i det lengste å sørge for at døren inn til rommet hennes er lukket, men om det ender med at vi må ta den tunge turen for avlivning hos veterinær, så vil vi nok skaffe oss katt igjen. Fordi Lillemor er så glad i dem, koser og viser omsorg. Forhåpentligvis vil Knerten få samme glede av dyr når han blir litt eldre.

Alle katteeieres store skrekk dette med tissing inne!!!

Det kan være en ide for dere å kjøpe inn en Feliway tror jeg det heter. Sånn for å sette i stikk-kontakten med kattaferomoner sånn at katten blir veldig rolig. mange katter begynner å skvette inne om de er urolige for noe. Kan være et forsøk verdt. Får kjøpt slike på apoteket om jeg ikke tar helt feil.
Vi kjøpte en spray med det samme da vi flyttet inn i nytt hus, og katten slo seg veldig fort til ro.

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat