Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-09, 21:09   #19
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husdyr vs Ikke husdyr?

Vi har nettopp anskaffet oss katt. Jeg har vokst opp med katter og ungene er veldig glad i dyr og da syntes jeg det var greit å skaffe seg en katt. De er forholdsvis enkle dyr, bare maten står fremme og kattesanden blir skiftet innimellom så er hun fornøyd.

Men nå sitter jeg her med skjegget i postkassen da. Jeg fikk påvist katteallergi for lenge siden, men har aldri opplevd at jeg faktisk har reagert på katter. Jeg har jo vokst opp med katter uten å reagere på dem, og både mine foreldre og søsken har katter og vi er mye på besøk hos dem uten at jeg har merket noe til allergien.
Men tror dere ikke at jeg har blitt kjempedårlig nå som vi har fått katten vel i hus da?? Søren altså, vi var jo så fast bestemte på å skaffe oss katt og brukte lang tid på å finne den rette. Og nå som hun endelig er i hus så får jeg knapt til å puste, øynene klør og renner og astmaen min har blusset opp. Men nå har jo ungene knyttet seg til henne, og jeg vil jo gjerne ha katt jeg også. Medisinene hjelper ikke, og jeg blir bare verre og verre. Hun får ikke gå inn på soverommet vårt, så når det er for ille så må jeg sitte en stund der inne for å få igjen pusten. Men hvordan dette skal gå i lengden, det vet jeg ikke. Kan jo ikke kvitte oss med henne nå.