Tråd: Vår stue
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 09:10   #2
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vår stue

Her er 1. etg. stua vår, fra diverse vinkler. Bærer fortsatt plitt preg at at vi ikke har funnet plass til alt etter flyttingen i høst. Ting tar tid med tre små.
Vi har igjen å få opp bilder og sånt på veggene. Kablene bak flat-tv'n skal skjules med list. Jeg kommer sannsynligvis til å beholde rødt som "stæsj-farge" også etter julen, da jeg syns det ble fint. Jeg jakter på et par bilder med rødt i over sofaen, men har ikke funnet noe jeg liker ennå. (Om noen har sett noe slikt, skrik ut!) Teppet under sofabordet skal byttes ut i noe lysere, evt. noe sprekt med rødt i. Sofabordet skal også byttes ut etterhvert. Vi har lameller som solskjerming/ skjerming mot innsyn, og skal ikke ha gardiner.

Jeg begynner å bli litt lei den sorte skinnsalongen og de mørke møblene, men foreløpig tar vi oss ikke råd til å bytte ut. Det får bli når ungene er litt større og over den verste grise-tida.

Sist redigert av MokkMokk : 19-12-06 kl 23:50.
MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat