Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-09, 20:43   #11
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lydkunstneren Christina Kubsich i Oslo og Bergen

Jeg var der alene. Jeg hadde riktignok avtalt å gå sammen med noen, men han dukket ikke opp; jeg skal sterkt anbefale ham å gå i morgen. Det var vel fem til innom den drøye halvtimen jeg var der. (Hvorav to som kom sammen og gikk etter ca. 1 minutt – their loss; dette virker ikke så fort).

Jeg syns heller ikke det er noe mål å «forstå» verket, men det har, som annen abstrakt kunst, en stemning, og den kan man oppleve. Det ga meg litt samme følelse som noen av lysinstallasjonene til Olafur Eliasson eller de mest statiske filmene til Andy Warhol. Også syns jeg det ekstra kult med en installasjon som stiller så strenge krav til rommet og til publikum; dette ville iallefall ikke blitt det samme i en museumssal fordi det ville blitt mer forstyrret av at folk kom og gikk.

Ben "appreciate slow art" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat