Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 23:19   #33
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper det som passer til meg. Har alt fra HM og Zara til Luis Vuitton og Chanel i garderoben min - alt til sitt bruk. Designerklærne er alltid klassiske og kan brukes i flere sesonger (har feks en nydelig enkel svart selskapskåpe fra Calvin Klein, den kostet maaaasse, men er like nydelig om både 5 og 10 år), mens "tulleklær" (piratbukser, retroklær, dyremønster etc som jeg hverken egentlig kler eller liker kjempegodt) kjøper jeg glatt billige.

Jeg er en str. 42, men vårherre valgte å skape meg i en variant som slettes ikke går inn i alle 42-størrelser (noe sikkert de fleste med litt pupper og lår kjenner seg igjen i...) Derfor er det ganske deilig med enkelte designere som faktisk lager klær som jeg kan bruke - og de søker jeg igjen. Hos Marc Jacobs har jeg feks funnet topper der BÅDE overarmene og puppene skjules - samtidig! Da er det jo ikke glad man blir glad i klærne hans

Kvaliteten er ikke bedre hos designerne nei. Knappene i Armani Jeans-jakken faller like fort ut som på HM sine! (Forskjellen er at førstnevnte tar jeg tilbake til butikken og ber dem sette på nye, mens det hadde vel blitt dritvittig om jeg hadde gjort det på HM! )

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat