Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 14:13   #29
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mulig leserinnlegg, trenger synspunkter og hjelp til forbedring

Du har iallefall mange i ryggen her, Annemede. Det er trist at helsepersonell ikke tar foreldre på alvor. Jeg føler meg heldig som har fått hjelp av helsevesenet både til å finne en god løsning på behandling astmatiske tendenser og at vi ble anbefalt å kutte ned på melk for å unngå diarè. Det tok laaang tid, men vi fikk hjelp.

Nå er jeg derimot lei av å stå i kø for å få tildelt time til utredning for UVI. Først tar det 3 uker før man får svar på legens henvisning. I svaret får man vite at man har rett til å få tildelt time innen 3 mnd. Nå har det gått 1,5 mnd uten at vi har hørt noe. Eneste grunnen til at Vesla er bra av UVI er at hun får daglige doser av antibiotika. Det må være en elendig løsning, men hva gjør man da? Hun blir jo så dårlig hvis ikke.

Avsporer og blåser ut frustrasjon jeg også. Det er pokker ikke lett å være syk eller ha syke barn. Man skal ha forbanna mye ståpå-vilje og evne til å tilegne seg masse kunnskaper på egenhånd. Man skal i det hele tatt helst være ganske frisk og energirik for å takle sykdom. Særlig kroniske plager som ikke er livstruende.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat