Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 20:38   #55
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg er sikkert domm, men jeg skjønner ikke helt hvordan folk klarer å ikke ha det ryddig. Jeg er helt seriøs nå, altså! Det rotet som evt er hos oss, er ungenes leker, men det anser jeg ikke som rot og det ryddes når de er ferdige. Ellers rydder vi etter vi har laget rot rundt oss, for eksempel laget mat. Hmm..

Jeg vil dåne med nisselue! Hvis du IKKE rydder hele tiden, da blir det rotete. :fårklarer:

Kan ikke du komme og bo hos meg i noen dager, da får du sett hvordan folk klarer å ikke ha det ryddig .