Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 18:13   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hårruller som på tv …

Jeg har også jobbet på sykehjem, og mange der brukte sine egne ruller med pinner, slik det var før. Det er også greit å rulle opp hår med littkrøll eller fall i, og som ikke er så langt. Når jeg har i ruller så er det som regel i ganske langt hår. Har prøvd ulike typer ruller som skal "sitte selv", og selv med forsiktig lirking så satt de bom fast. Det endte opp med at de måtte rives ut til slutt, og da ble håret ala tuppert og ganske forferdelig. Jeg har nok ganske porøst hår nederst, etter gjentatte farginger, så det kan sikkert ha noe å si. I alle fall så sverger jeg til den litt mer "gammeldagse" typen.

Bestilte to pakker av de hvite klipene som vist på bildet lengre opp. Skal i første omgang se om de funker på de rullene jeg har fra mamma.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat