Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 20:42   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøkaos på østlandet

Mannen ble stående fast i sta ut fra Rimi fordi han skulle være smart og kjøre bakveien videre. Så det kan han skylde seg selv for. Men en snill kar stoppet og dyttet litt. Største tulla måtte kjøres i bursdag, og der var det et par talentløse kjørere innom. Mannen måtte rygge ut bilen til hun ene. Eller så har jeg nøyet meg med å se ut på snøværet i dag og tenkt på at jeg var glad for at det ikke var hverdag og jeg skulle på jobb, for det hadde garantert vært kaos.

I morgen tidlig rett etter frokost så er det bare rett i ulltøy og vinterdresser alle mann/damer og base ute i snøen. Så får vi vel måket vekk litt i løpet av formiddagen også.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat