Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-06, 21:35   #76
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som har det så ryddig...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns vi har det veldig passe.

Du har veldig fine systemer og en veldig fin innstilling til det hele, og en flink og ryddende mann. Og omtrent tre ganger så mye plass som vi har. Det hjelper litt, det også.

Men jeg har egentlig ikke noe her i tråden å gjøre, så jeg skal trekke meg ut. Jeg mener jo heller ikke å gjøre narr av eller krangle med noen som er flinkere og mer interessert enn meg når det gjelder rydding - jeg greide bare ikke å holde meg unna når noen så ut til å være genuint nysgjerrig på hvordan det går an å få det rotete.