Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-09, 13:56   #2
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok skal jeg lese?

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Tror jeg har lest alt av Irving (utenom Sirkus, den har jeg begynt på 3 ganger og aldri klart å fullføre), men Til jeg finner deg har blitt stående i hylla siden jeg kjøpte den da den kom ut. Mulig det er noe med at den er så tjukk som gjør at den virker en smule uoverkommelig.

Det er litt slitsomt at den er så tykk, det gjør den vanskelig å lese på sengen. Men jeg ble underholdt av den, så jeg kan ikke annet enn å anbefale den allikevel. Morsomt å lese om turene deres til Oslo, Helsinki og København, blant annet. Og ganske rart å lese om livet på disse sære skolene i New England.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat