Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-09, 22:24   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i "flørting"?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Flørter du? I så fall: Kan du konkretisere hva du gjør når du fløter? (Jeg tenker altså på flørting med andre mennesker enn partneren eller potensielle partnere.)

Jeg flørter med alt og alle som er mottakelige jeg. For meg handler det om å få kontakt og gi og få positive bekreftelser fra andre mennesker. Ikke med seksuelle undertoner, det er jeg ikke interessert i, så det har jeg rett og slett ikke antenner for, men hyggelig, positiv bekreftelse, felles plattform, gjensidig interesse.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat