Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 11:24   #22
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De uønskede mødre

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

For oss så er det jo klart sjokkerende hvordan det var. Men man må huske på at de fleste av oss hadde nok ment det samme om man levde på den tiden. Og jeg prøver å tenke etter hva er det i nåtiden som vi kommer til å bli dømt for senere, hva er våre fordomsbriller?

Vi har mange svin på skogen, og jeg tror garantert våre barn og barnebarn kommer til å reagere på tilsvarende måte når de får vite om dem. Jeg tror definitivt også at brorparten av oss hadde godtatt vilkåerene i artikkelen "fordi det er slik det er" om vi levde på den tiden. Det gjør kampen som ble tatt og resultatene som er oppnådd enda større.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat