Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 14:18   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hjelm "borte" på skolen

kjenner jeg begynner å bli ganske eitrende f.... nå.... 5 klassingen vår hadde med slalomhjelm på skolen pga skøytegang i gymmen, med slalombriller pga mye snøfall. Han kom hjem uten, da han ikke klarte å bære alt sa han (sekk, dress, skøyter og gymbag). Hjelmen sa han lå i korga i gangen. I dag skulle han ha med den hjem, men borte var den. Har ringt skolen, de husker å ha sett at han hadde den, men nå vet ingen hvor den er. For meg er vel dette atter en 1000-lapp ut vinduet, for hjelm må han ha. Fy fader så irritert jeg er for at jeg ikke kjørte og hentet han, eller for at han kunne tatt den med i går!! Og nå håper jeg foreldrene til det barnet som har "fått ny hjelm" har øynene åpne og ringer oss når de ser den.... Dritt altså!!!!