Tråd: Iset
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-09, 21:33   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iset

Den er inspirert av Irma ja. Jeg hadde en lignende oppskrift jeg hadde helt latt gå i glemmeboken, men ble minnet på den da jeg så noe lignende i Irma sin kokebok, og falt helt pladask for den kombinasjonen. Helt fantastisk! Jeg har servert det i selskaper mange ganger og alle blir helt henfalne. Jeg pleier å servere denne salaten til:

1 salathode
1 agurk
1 eple
1 beger lettrømme
Litt sitronsaft, salt og sukker

Hakk grønnsakene og riv salaten i biter. Bland rømme, sitronsaft, salt og sukker og hell det over salaten. Bland godt.

Den salaten er det ALDRI rester igjen av, alle skryter hemningsløst.