Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 18:02   #25
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dødsdom eller blodpenger?

Jeg har gått og tenkt på denne problemstillingen og kommet frem til at nei, den engelske staten bør ikke gå inn som aktivt aktorat i et land med dødsstraff. På siden er at de har nok antagelig også tenkt at han blir nok frikjent og i så fall så er han frikjent også i England.
Man bør heller slå seg til ro med at dersom kommer til England så kan han arresteres og taes ut sak mot.

Om Jemenittisk politi av seg selv tar ut sak og ønsker å få overført bevismateriale så tror jeg (ja jeg er vinglete i meningene mine for tiden) at jeg mener at det er prinsipielt greit. Også om familien til Martine går til sivilt søksmål om de ønsker det. Men altså ikke at en stat som ikke har dødsstraff går til sak i et land med dødsstraff. Ja. Sånn tror jeg at jeg mener det bør være. (Til noen kommer med bedre argumenter selvfølgelig. Jeg er helt oppgitt over at jeg fortsatt ikke har klart å bestemme meg i hijabsaken)