Tråd: Emo
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 22:21   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Emo

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Legger ut denne linken jeg.
http://www.luv-emo.com/

På denne siden er det en hel del informasjon om emokulturen. Det er en subkultur som her til lands har fått en større tilhengerskare de siste årene.

Den har sitt utspring i en type punk musikk. Det er en trist/deprimert undertone i musikken og den handler generelt om å ha det for jævlig. Ungdommene som i Norge tilhører emo miljøet er ofte kraftig sminket, går i særegne og fortrinnsvis svarte klær ispedd diverse striper, skriver deprimerende sanger og dikt, de er jevnt over deprimerte og selvskading er et utrykk for den indre smerten de har.

Ah høres ut som meg når jeg var ung, bare at jeg hørte på metall.
Jo mer deprimert jo bedre.
Men ja, jeg hadde varslet noen, ekstreme emo's er ikke bra, de påvirker hverandre veldig negativt. Jo mer de kan dra hverandre ned jo bedre virker det som.