Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 22:55   #98
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ski til voksne skinybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fjellski er fint for upreparerte løyper. Jeg ville ikke hatt det med mindre jeg skulle brukt de til akkurat dette. De er tyngre og passer ikke alltid like bra i preparerte løyper.

Du er like lang og tykk/tynn (stryk det som ikke passer ) som meg.. Jeg ville kjøpt 190 cm tror jeg. Også ikke den aller billigste typen, for de har mykere innmat og blir fortere slappe.. evt jeg kunne funnet på å ha 195cm også. Jeg mener det er mye viktigere med god/riktig gli (at de ikke er bakglatte og faktisk går fremover når de skal), enn at de er korte. Jeg har i allefall aldri solgt langrennski til noen som er bare 10 cm lenger enn personen.. annet enn til barn. Da bør man ha ski som er laget for dette formålet feks racingski (som man får i alle vektklasser og lengder), noe som blir dyrt... og unødvendig.

Min mening. (Mener mye om dette ).

Like tung/lett/lang ja. Jeg mistenker at jeg har høyere fettprosent enn deg (utfra bilder av deg), men det skjønner jo ikke skiene.

Tusen takk for gode råd. Jeg tar med meg alt og er forberedt til skikjøp på mandag. Da utgår fjellski i hvert fall, jeg har landet på å kjøpe vanlige smøreski. Og så lurer jeg litt på lengden da, siden jeg får så motsatte råd, men jeg får satse på at jeg får gode råd i butikken også.

Jeg regner med at det ikke gjør noe at jeg har kuppet tråden din, Veronal, siden du har kjøpt ski?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat