Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-09, 01:08   #5
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Is inni bilen, jeg vil ha den bort!

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Egentlig kan det være en ide å ha avispapir en rekke steder i bilen, blant annet oppe på dashbordet, for at det skal trekke til seg fuktigheten. Avispapiret bør videre skiftes jevnlig.

Hvis det er lenge siden bilen har fått skiftet pollenfilter kan de holde litt fuktighet også som kan være med å skape dugg. Man bør også bruke AC om man har det for å fjerne dugg - dvs. bruk det hele tiden, slik at man får fjernet en del av fuktigheten i luften i bilen. Riktignok vil ikke AC fungere i mange biler når det er -5 eller lavere ute.

Sjekk også at man ikke har satt på resirkulering av luft og glemt å slå det av igjen.

Har man mye småkjøring blir det lett et større problem. En skikkelig langtur kan også være til hjelp, med god varme på.

Skal man ha på AC samtidig som varmen går for fullt? Har hørt det før, men da jeg nevnte det for gubben så han dumt på meg. :gubben finnes ikke bilkyndig, altså:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat